luni, 2 decembrie 2013

Ce am terminat luna aceasta...noiembrie 2013


         Hola,

   Luna trecuta nu am terminat cate produse vroiam :(. Exceptand mostrele Vichy nu m-am axat pe alte produse. Vroiam sa termin macar 2 cutii de ceai si o lotiune de corp. Poate reusesc luna aceasta :).

   In noiembrie am reinceput sa folosesc mostrele primite (mereu incep sa le folosesc si abandadonez punguta). Am inceput cu cele pentru ten :). Nu am consumat multe insa aici sunt destul de multumita.



  Colectia mea de geluri de dus scade :). Luna aceasta am consumat 4 geluri de dus (toate de la Yves Rocher).

  - cu grefe: nu imi plac grefele de aceea nu mi-a placut cum miroase acest produs, in rest este la fel de bun ca orice gel de dus YR din gama Jardins du Monde
  - cu orez violet din Laos: tot din gama Jardins du Monde, din punctul meu de vedere miroase exact ca un caiet ud.
  - gel de dus spumant cu particule de stralucire Mauves Cristallisees: mi-a placut, miroase exact ca si gelul de dus fara particule stralucitoare din aceasta gama. Particulele cred ca s-au dizolvat in apa deoarece nu au ramas pe corp.
  - gel de dus spumant cu particole stralucitoare Citron Vanille: mi-a placut parfumul, in rest este la fel ca orice gel de dus YR

  Cred ca stiti deja cat de mult imi plac deodorantele Nivea dar din pacate au un mare minus pentru mine: pudra! Pe acesta (Fresh Natural) l-am achizitionat intr-un set impreuna cu o crema de corp. Deodorantul l-am folosit destul de repede si cu siguranta il voi recumpara.

   L-am inceput in vara insa am uitat de el. Nu stiu cum a ajuns in spatele raftului de parfumuti. Are un parfum (Ice de la Oriflame) placut de vara. Singurul minus e ca nu prea rezista pe piele.

  Sampon YR pentru reflexii argintii: l-am recumparat de n ori si cu sigutanta il voi recumpara.

  Miss Sporty Nail Expert Manicure: l-am folosit ca si baza pentru manechiura. Este un lac transparent pentru unghii deteriorate. Este ok.

  Balsam de buze Nivea Soft Rose: este un produs ok, oricat l-as fi folosit tot mi se mai crapau buzele.

  Crema ten Avon Anew Vitale: desi imi place prea mult miroase nu o voi recumpara si nu o recomand. Mi-a iritat tenul destul de rau.


   Am terminat si 17 mostre:





   Idealia Life Serum de la Vichy (14 mostre): mi-a placut, ma tenteaza varianta full size insa e putin cam scumpicel.

   Lactovit fel de dus Nutritiv: as cumpara si varianta full size dupa ce termin toate gelurile de dus pe care le am.

   Nivea sampon Diamon Gloss: este un sampon ok.

  Nivea crema de corp sub dus: este un produs ok pentru acele zile cand ma grabesc sau nu am rabdare sa aplic laptele de corp.

 

                                                  Ce produse ati terminat luna trecuta?

                                                                    Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Ce tare, "miroase exact ca un caiet ud", eu nu m-am pricepul sa-l descriu :)) Singurul gel de dus YR care nu mi-a placut..
    Astazi am postat si eu empties, noiembrie a fost o luna..bogata :D

    RăspundețiȘtergere