vineri, 20 decembrie 2013

Longevita - Ceai negru chinezesc

          Hola,

    Deoarece nu pot consuma cafea si ma trezesc destul de greu dimineata prefer, in fiecare dimineata, o cana de ceai negru cu o lingurita de zahar brun, putin lapte si cativa biscuiti. Asa ca de fiecare data cand intru intr-un magazin primul lucru pe care il inspectez e raionul cu ceaiuri.

  De curand am descoperit un nou magazin naturist (pe galeria comerciala Auchan Militari) de unde mi-am imbogatit colectia de ceaiuri (in curand o sa dorm la coltul blocului impreuna cu colectia mea).


 

   Este un produs bio 100% natural (cel putin asa spune ambalajul).

   Cantitate: 70 gr

  Pret: 10-12 lei

  "Ceai special negru-rosiatic, sortiment Pu Erh din Sudul Chinei, atent selectionat din culturi bio" (sursa: ambalaj)

  Mod de preparare: pentru o cana de ceai folositi 200 ml apa fierbinte si o lingurita de ceai si lasati ca timp de infuzare 3-5 minute. Se poate consuma ca atare sau indulcit.

 

          Initial nu mi-a placut. Mi s-a parut prea tare pentru mine si ma simteam de parca bausem o cutie intreaga de cafea. Deja ma gandeam, cu o mica parere de rau, sa i-l fac cadou mamei. Dar spre marea mea bucurie i-am mai dat o sansa si am adaugat mai mult lapte (de obicei folosesc lapte pentru cafea) si de atunci l-am ales in fiecare dimineata in defavoarea celorlalte ceaiuri negre aproape pe terminate.

   Daca as ramane fara ceai negru si as putea achizitiona doar 5 sortimente acesta ar fi printre primele alegeri.

     Daca il recomand: DA
     Daca il voi recumpara: DA


                                                                   Kisses,

                                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu