miercuri, 11 decembrie 2013

Din revistele lunii...decembrie 2013



           Hola,

    Initial m-au tentat mai multe reviste dar spre bucuria portofelului meu am achizitionat doar o singura revista.

 

M-a atras brosura cu retete. Nu stiu de ce ma asteptam sa fie putin mai grosuta dar ea contine 15 retete (dulciuri) de sarbatori (binenteles fiecare are ingrediente Dr. Otker).
   Balsamul de buze l-am mai avut si mi-a placut prea mult (urmeaza review).
  Plicul de cafea i l-am dat mamei.

   Ma mai tentau: Marie Claire cu produs Yves Rocher dar am gasit doar cu gloss pentru buze intr-o nuanta care nu mi-a placut si Cosmopolitan cu crema de maini L'Occitane dar am gasit doar revista simpla.


                                                Ce reviste ati achizitionat pentru luna decembrie?

                                                                    Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu