joi, 5 decembrie 2013

Haul: Avon C16


         Hola,

     Desi incerc sa stau departe de tentatii...parca au picioare si vin dupa mine. Initial nu am vrut sa comand nimic dar nu am putut rezista.

 

 Pot da vina, pentru aceasta comanda, pe reprezentanta mea? Pot? Pot?

   Dupa ce am mirosit pagina parfumata am adaugat imediat pe lista gelul de dus Dazzling. Mi-ar fi placut sa fie un produs permanent in brosuri :). Vreau sa-l folosesc in saptamana Craciunului. Acum tot ce mai vreau e zapada si un spumant de baie care sa miroasa a...Craciun. Adica: scortisoara, mere coapte.

  Paleta "The Metalllics": aici m-au atras cateva nuante care mi-au placut prea mult (desi cred ca le mai in alte palete). Imi plac: primele doua nuante si albastrul. Dar si cele doua nuante de maro.

  Uleiul de corp cu particole stralucitoare: pana acum nu am testat uleiuri pentru corp. Sper sa nu lase pielea uleioasa sau foarte stralucitoare.


                                         Ce ai comandat ultima data de la Avon?

                                                             Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu