joi, 28 februarie 2013

Yves Rocher - Demachiant delicat pentru ochi si buze



           Hola,

    Aveam asteptari destul de mari de la acest produs insa totul a fost bine si frumos pana am incercat sa indepartez un mascara rezistent la apa si aplicat in mai multe straturi + baza.




    Cantitate: 125 ml

    Ingrediente: aqua, anthemis nobilis, polysorbate 20, peg-8, peg-30 glyceryl stearate, polyaminopropyl biguanide, terasodium edta

    Pret: aproximativ 20 lei

  Ce spun ei: "Indepartati cu delicatete urmele de machiaj cu acest demachiant imbogatit cu musetel, ce respecta zonele fragile din jurul ochilor. Testat sub control oftalmologic."

   L-am folosit mai mult iarna (iarna nu folosesc mascara rezistente la apa) pentru a indeparta machiajul ochilor si al buzelor. Asa cum am spus si la inceput totul a fost roz pana am inceput sa folosesc un mascara rezistent la apa (de obicei aplic mascara in 2-3 straturi). Aici a inceput chinul: a trebuit sa frec destul de mult pana am reusit sa indepartez aproape tot rimelul.

   Pro & Cons:

 + nu mi-a iritat ochii (aici vorbim doar de acele zile cand am folosit rimel nerezistent la apa)
 +/- nu este bifazic
 + nu este uleios
 + indeparteaza ok fardul si rujul
 - este putin cam prea lichid
 + ambalajul este din plastic mai rezistent/gros
 + este nevoie de o cantitate mica spre medie de produs (rimel nerezistent la apa)
 - nu indeparteaza rimelul rezistent la apa

  L-am incercat si pentru a indeparta si restul de machiaj: face o treaba bunicica.

  Daca il recomand: doar daca nu folosesti rimel rezistent la apa
  Daca il voi recumpara: nu cred


                                 Ai incercat acest produs? Daca da ce parere ai?

                                                          Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu