vineri, 8 februarie 2013

Ce am terminat luna aceasta...februarie 2013



          Hola,

    Am fost harnicuta la inceput de luna si am terminat cateva produse :). Nu erau pe terminate la sfarsitul lunii trecute doar ca sunt produse pe care le folosesc zilnic (exceptand 3 produse restul de folosesc de mai multe ori pe zi).

 

   "Ce avem noi aici":

 * Spuma pentru par Syoss: nu ma impac cu produsele Syoss. Am incercat doar spuma si un sampon pana acum. Rezultatul: big NO for me. Imi incarca parul, chiar daca e proaspat spalat in 5 minute arata de parca nu m-as fi spalat parul cu secolele. Nu o voi recumpara si nu cred ca voi incerca alt produs Syoss.

  * Crema pentru calcaie cu ulei de maline, unt de shea si propolis Apidermaliv: este singura crema pentru calcaie pe care o folosesc de ceva timp. Am terminat 2 sau 3 pana acum si cu siguranta o voi recumpara. O recomand!

  * Fixatiav Wellaflex (Wella): il folosesc de ani buni si cu siguranta il voi achizitiona in continuare. Cred ca as schimba fixativul doar daca nu il gasesc si imi trebuie urgent. Il recomand!

  * Yves Rocher - apa de toaleta "So Naturelle" :  cred ca am terminat 3 sticlute pana acum. Imi place cum miroase si cu siguranta il voi recumpara. Merita incercat.

 * Lipton - Infusion Temptation Summer Fruits: L-am gasit intamplator in DM :) si l-am terminat in maxim o saptamana si jumatate. Ma tenteaza sa-l recumpar la vara.

  * ELF - Cream Eyeliner: Desi nu sunt un mare expert la aplicarea tusului acesta se aplica destul de usor si rezista. Singurul minus e ca se usuca destul de repede :(. Il recomand!

  * Yves Rocher - Sampon pentru stralucire Ecolabel: Este unul din sampoanele mele preferate de la YR. L-am recumparat de multe ori si cu siguranta il voi recumpara.

  * Gloss Oriflame: Desi nu am mai dat de mult timp o comanda la ei aceste glossuri (nuanta: Sweet Honey si Pink Sugar) mi-au placut. Nu sunt lipicioase, nu usuca buzele, nu se intind. Le voi recumpara!

  * Oriflame - Aqua Vibes Ink Liner: Nu mai stiu de unde il am dar mi-a placut nuanta. Imi place sa-l aplic cand folosesc un fard roz sau lila pe pleoape. Nuanta: Samba.

  * Markwins - lip gloss: Nu stiu cum a ajuns in colectia mea dar l-am folosit peste un ruj rosu.


    
                                                       Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu