miercuri, 13 februarie 2013

NOTD: Alix Avien (227)



          Hola,

  De mult timp nu am mai postat un NOTD. De vina sunt unghiile mele firave care se exfolieaza imediat :(. Singurul tratament care a dat rezultate pozitive este tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec .

 

   Am achizitionat acesta oja cam pe la inceputul iernii cu 5 lei. Daca nu ma insel era la oferta. De obicei aleg oja in functie de ce nuanta ma atrage cel mai mult din colectie iar in magazine care imi place cel mai mult.
   Chiar daca este o nuanta placuta de roz (imi aduce aminte de o oja Farmasi ) mai de vara imi insenineaza zilele geroase de iarna.



  Pana acum nu am mai incercat nici o oja Alix Avien. Mai sunt cateva nuante care ma mai tenteaza dar inainte de a le achizitiona as vrea sa o testez pe aceasta.


                                        Ati incercat ojele Alix Avien? Daca da ce parere aveti?

                                                              Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu