miercuri, 6 februarie 2013

Lipton - Temptation Summer Fruits



        Hola,

 
   Un lucru e clar: de fiecare data cand intru in DM ceva mi se lipeste de mana. Fie ca e o cutie de ceai, un produs de make up sau pur si simplu un gel de dus. Fie ca am sau nu nevoie de acel produs el mi se lipeste de mana.

   Asa s-a intramplat si la ultima vizita: o cutie de ceai Lipton piramida :).

  

   Cutia contine 20 de piramide cu snur si cartonas.

   Pret: aproximativ 10 lei

   Cantitate: 40 gr (per cutie) si 2 gr per piramida.

   Ingrediente: macese 40,2%, hibiscus 34,6%, aroma 17,2%, muguri de zmeur 5,6%, capsuni 0,9%, zmeura 0,9%, maltodextrina.



  Ce m-a atras ca sa-l cumpar: umbrela uda din mana, faptul ca era singur pe raft, mirosea asa frumos prin cutie si fructele de pe ambalaj (da, stiu sunt mai rau ca un copil mic).

  Imediat ce am ajuns acasa l-am incercat: are o culoare placuta (rosiatica), gustul la inceput este putin dulce dar dupa aceea este acrisor.



  Ma asteptam sa aibe gust de capsuni sau zmeura insa simt doar putin gust de macese.
Aveam pretentii mai mari de la acest ceai dar nu pot spune ca m-a dezamagit complet: imi place gustul acrisor.

   L-am achizitionat cam acu o luna si l-am si terminat. Iarna prefer sa consum mai mult ceaiuri (in loc de apa) dar si sa ma incalzesc cand ajung acasa.

   Probabil o sa-l recumpar la vara (ma tenteaza sa-l incerc si rece).


                                    Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                              Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu