marți, 26 februarie 2013

Maybelline - XXL Pro Waterproof Mascara


             Hola,

    Nu mai stiu sigur de unde am acest mascara insa a fost dragoste la prima aplicare :).



   Incep sa-mi placa mai mult rimelurile care au si baza. Ofera mai mult volum genelor fata de cele fara. Aproape zilnic am urme pe lentilele ochelarilor de la mascara.

   Periutele/aplicatoarele sunt din plastic moale.

 



  Parerea mea:

 + ofera volum
 + se aplica destul de usor
 + se demacheaza destul de usor (cu apa si sapun...desi am un demachiant special pentru ochi si buze nu inlatura rimelul)
 + rezista toata ziua pe gene
 + poate fi folosit pentru un machiaj natural dar si pentru unul mai dramatic
 + nu cad bucatele de rimel pe obraz
 + nu ofera acele picioruse de paianjen


  Cred ca cel mai bine vorbesc pozele. Scuzati calitatea proasta...sper ca se intelege ceva din ele.

 (cu baza, 2-3 straturi de mascara)
  (fara baza, 2-3 straturi de mascara)

   Cand folosesti baza sa nu uiti sa acoperi cu mascara complet genele!

      

                                       Ati incercat acest mascara? Daca da ce parere aveti?

                                                        Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu