joi, 29 martie 2012

Inositol Vegetal - Yves Rocher



    Hello,

   Cred ca stiti deja cat de mult imi plac produsele Yves Rocher :). Pana acum am preferat sa comand produsele telefonic dar de acum in colo voi vizita mai des magazinele YR

   Am primit aceasta crema pentru ten cadou anul trecut la o comanda :).

  

      Desi este o crema de zi (este pentru un ten cu riduri fine) prefer sa o folosesc seara inainte de culcare deoarece lasa o pelicula putin grasa pe piele. Nu am incercat-o ca si baza de machiaj.  

 Nu stiu de ce insa aceasta crema imi aduce aminte de crema de fata Nivea Natural Beauty . Poate din cauza consistentei.

  Ce spun ei:

  

    Pro & Cons:

+ imi place ambalajul (simplu, putin diferit :) )



+ lasa tenul catifelat
+ intra destul de repede in piele
+ este nevoie de o cantitate mica de produs la fiecare utilizare
- lasa o pelicula usor grasa pe piele
+ hidrateaza tenul
+ are un parfum placut si subtil




   Ingrediente:




 Per total sunt destul de multumita de acest produs :).
 Daca il recomand: DA


                                 Ati incercat acesta crema pentru ten? Daca da ce parere aveti?
                                         Care este produsul vostru preferat YR?

                                                          Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu