miercuri, 13 aprilie 2011

Crema de fata Nivea Natural Beauty

 

      Mi-a luat ceva timp pana m-am decis sa fac acest review deoare sunt o multime in blogosfera (pentru aceasta crema de fata). Dar una in plus conteaza :):).
   






   Ce spun ei:
  "Acum bucură-te de un ten frumos şi natural, cu un efect discret de stălucire folosind NIVEA® VISAGE NATURAL BEAUTY CREMĂ DE ZI pentru un ten uniform şi radiant – fără aspectul de fond de ten.

Cum acţionează

"Crema hidratantă pentru uniformizarea tenului cu Ulei de Mango are o formulă activă pe durata întregii zile uniformizând iregularităţile.
Formula specială ce reflectă lumina are în componenţă Proteine de Caşmir ce dau tenului un aspect natural şi radiant.

Sistemul de protectie UVA/UVB NIVEA® VISAGE protejează tenul împotriva îmbătrânirii premature a pielii cauzată de expunerea la soare.

REZULTATUL
Un ten natural, radiant şi uniform, fără un aspect de fond de ten

Compatibilitate dermatologică testată. "

   Ce spun eu:

  O folosesc mai mult seara inainte sa ma bag in pat (ziua folosesc o crema matifianta).
- imi place cum miroase
- are o nuanta placuta de roz
- se absoarbe destul de repede in piele
- buna ca baza de machiaj
- lasa o mica pelicula pe ten (ffff mica)
- contine un sclipici foarte mic
- pielea ramane hidratata cateva ore
- ambalajul este destul de dragut
- e suficient o cantitate mica (daca nu e uniforma poate "face" mici "saculeti" de crema pe ten)
- purtata fara fond de ten...e necesar un mic strat de pudra :)

Aplicare:

  Aplică crema dimineaţa: pe ten, pe gât şi pe zona decolteului. Evită aplicarea produsului în zona ochilor.



  





  Cantitate: 50 ml
  Pret: in jur de 25 lei
  Se gaseste in hyperuri etc...in orice magazin unde se distribuie produse Nivea.

   Daca o voi recumpara: da
   Daca o recomand: da


      Ati incercat aceasta crema? Ce parere aveti?

                                                       Kisses
                                                 (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. o am eu de catea luni bune, si cum in curand va expira, am hotarat sa o folosesc pentru corp si maini. pe ten arata dezastruos, mai ales ca baza pentru machiaj... se strange oribil, luceste dezagreabil, aplicand foarte putina crema, fata mea arata de parca mi-am uns-o cu unt... imi place foarte mult mirosul, si-mi pare ra ca nu mi se potriveste. pupici:*

    RăspundețiȘtergere