miercuri, 6 aprilie 2011

TAG: day 17, 18, 19, 20, 21 and 22

       Azi mi-am propus sa recuperez cateva postari pe care vroiam sa le scriu inainte de a pleca in concediu :). Incep cu "30 days TAG".

     Day 17 - Favourite piece that`s on your to-buy list:

            




HELL BUNNY 1950S PROM ROCKABILLY TATTOO EMO DRESS 6-16


       Day 18 - Your favourite guru 
                        &
        Day 19 - Your favourite look from a beauty guru

    Nu am unul anume dar urmaresc cateva fete de la care ma inspir si incerc sa fur ceea ce ma avantajeaza pe mine. Cand am timp ma uit la tutoriale...incerc sa invat cat mai mult posibil. 


       Day 20  Your favourite mascara

    Extra Super Lash de la Rimmel ( i-am facut un review HERE )
    
       Day 21 - Favourite lipstick

   Detin o mica-mare colectie de rujuri. Foloresc destul de des rujuri dar nu am unul anume preferat. Le schimb saptamanal din micul meu portfard pe care il am mereu in geanta. Imi plac in special cele care nu usuca buzele...si asa le musc destul de des. V-am aratat colectia mea de rujuri aici 
Nu cred ca s-a mai marit...posibil cu inca unul. Imi cumpar destul de des rujuri. 

      Day 22 - What makes you happy

    Perusul meu :X:X:X
    My sweet followers :X
    Prietenul meu :):X
    etc etc...

       
    O zi minunata, 
      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu