vineri, 11 februarie 2011

Extra Super Lash mascara (Rimmel)

    In ultima vreme am cam lipsit din blogosfera :(:(:(
  In ultima vreme folosesc zilnic "Tus de gene Extra Super Lash" de la Rimmel. Pe ambalaj scrie tus de gene (pe eticheta aceea mica unde sunt si ingredientele, importator/distribuitor etc) insa el este rimel. Eu am nuanta 101 Black.







 Pe ambalaj scrie urmatoarele: builds a natural to dramatic look. Super lash separation. Suitable for sensitive eyes. Ophtalmologically tested.
                                             Valabilitate: 12 luni de la deschidere. 8 ml

     Parerea mea: il ador :) nu imi incarca genele (de obicei folosesc 2 straturi), nu mi le lipeste, imi alungeste putin genele (eu am genele lungi)

     Cam asa arata genele mele fara mascara:



  Un strat:







  Doua straturi:






  Pretul nu il stiu (l-am primit cadou de la o prietena).
Acest review suna ca o reclama dar mie imi place, cu siguranta e in top 5 fav mascara.
   -scuzati calitatea pozelor insa trebuie sa-mi cumpar acumulatori noi pt aparatul foto-

Kisses :)
Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu