joi, 24 februarie 2011

What's in my purse?

      Inca de inceput imi cer (iar!) scuze pentru lipsa mea de activitate din blogosfera. :(:(:( Zilnic ma gandesc despre ce as putea sa scriu azi...destule idei insa timp: ZERO :(:(:(.
      Am vazut acest TAG destul de interesant si m-am gandit sa-l preiau.

   O pasiune de-a mea: gentile! Insa in ultima vreme port cu mandrie o gentuta de la bunica (primita anul trecut de Mos Nicolae).

 


    O parte (deoarece nu am facut poza si la tratamentul de unghii, mobil, bonurile de masa):

  


     Nu am un portfard in gentuta pentru ca ar fi riscul sa-l uit pe undeva :(.
  Insa mereu am la mine:
- servetele umede si uscate
- guma :):)
- cheile (ca sa nu raman pe afara)
- o perie de par (Avon)
- balsam de buze, 2 rujuri, 2 gloss'uri (ar mai fi si o pudra)
- pix (roz :) ) si o agenda
- oglinda dubla (primita de la matusa mea)
- portofel





  Mai mereu am cu mine o carte sau o revista care imi tine companie in metrou :). Momentan citesc "Contele de Monte Cristo" de Alexandre Dumas.
  As mai adauga in geanta: o crema de maini, o solutie pt ochelari (trebuie sa vad lumea la marimea ei :)) ), un toc de ochelari si un mic parfum.


   :)
Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu