luni, 28 februarie 2011

Prima mea comanda Yves Rocher

  Vineri de dimineata am primit avizul :). Comanda a ajuns la mine intr-o saptamana de la plasare. Mi-am comandat crema hidratanta pentru maini Arnica Essentiel.
Cantitate: 75 grame.
Ce spun ei: crema hidratanta zilnica, menita sa va protejeze mainile si sa le intretina catifelarea. Mainile dumneavoastra sunt rehidratate, regasindu-si supletea.





  Fiindca a fost prima mea comanda (da recunosc am dat-o pe numele mamei :) ) am primit apa de parfum So Elixir pe care il ador. Parfumul a fost creat de trei experti de la Firmenich, Marie Salamagne, Olivier Cresp si Jacques Cavallier. Printre notele parfumului gasim iasomie Sambac, esenta de bergamota, esenta de trandafir Absolut Damascena, extract de tamaie, esenta de patchouli si boabe de tonka.Cantitate: 30 ml. Are vaporizator.

  Pe ambalaj scrie ca NU sunt testate pe animale (de aceea au un mare plus din partea mea) iar ambalajele sunt reciclabile :).

  Brosura din care am comandat am gasit-o in diferite reviste luna trecuta.

  Cu siguranta voi mai comanda.

O zi frumosa,
Mihaela

Un comentariu: