marți, 15 februarie 2011

ELF: stoc nou si prima mea comanda

    De dimineata am intrat pe site-ul ELF Romania pentru a vedea daca a sosit noua comanda din SUA: au adus stocul nou, si v-as sfatui sa va grabiti cu cumparaturile pentru ca parca vad ca intr-o saptamana, deja vor fi produse out of stoc. Me happy. :):):)
 
    Mi-am comandat 6 produse:
- tus de ochi crema (negru)
- paleta "complexion perfection"
- creion tratament pentru ten
- oja chocolate
- ruj gipsy
- ruj seductive

   Deabea astept sa primesc comanda. :)
   Primerul de ochi, pensula de blending si powder brush-ul din gama studio nu sunt in stoc. Spor la cumparaturi si nu uitati de codul pe de reducere al prietenelor ELF de pe Facebook, promo5.

Un comentariu:

  1. Buna, sper sa vezi mesajul, diseara (16.02.2011) dau comanda pe amazon pentru placute, daca mai vrei, suna-ma, ti-am lasat nr de tel pe forum.

    RăspundețiȘtergere