miercuri, 20 aprilie 2011

NOTD: flormar 394

       Am incercat noua mea achizitie Flormar :D:D iar prima impresie e: me like it.

De la stanga la dreapta: Kallos lac regenerant, Flormar 394 si Gabrini Top Speed Gloss

     

Asa arata pe unghiile mele:




Scuzati cuticulele (lotiunea Farmec e de vina) iar "surplusul" de oja nu e indepartat pentru ca nu era uscata complet oja cand am facut pozele.

       Ce parere aveti? Saptamana viitoare vreau sa o incerc si cu un model Konad :).

                             Kiss,
     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Buna! imi place foarte tare oja flormar. la mine in oras nu este nici un stand Flormar si tanjesc dupa aceste produse cand le vad la voi . Cand ai timp treci si pe la mine .... sincer am ceva nevoie de incurajari.
    Mersi. Pup

    RăspundețiȘtergere