duminică, 4 martie 2012

Nourishing Body Cream - Avon

      Hello,


     Nu stiu de ce dar marea majoritate a produselor Avon care imi plac dispar din brosura mai devreme sau mai tarziu :(. Iar aceasta crema este unul din produsele care imi plac destul de mult. Am mai vazut-o in una din brosurile urmatoare insa, daca nu ma insel, e cea cu minerale si sclipiri de diamant.

  

    Am primit aceasta crema de corp in vara. Deoarece este o crema destul de grasa am preferat sa o folosesc iarna aceasta in loc de unt de corp.

  

Ce spun ei: " Creata cu esente de matase, transforma imediat dupa aplicare aspectul pielii, lasand-o catifelata si irezistibila. Testata dermatologic. Mod de aplicare: aplicati pe tot corpul." (sursa: ambalaj).

  Pro & Cons:

+ se aplica destul de usor
+ nu pateaza hainele
+ este nevoie o cantitate mica de produs
+ are un parfum discret
+ lasa pielea catifelata/fina
+ nu lasa o pelicula grasa pe piele
+ imi place ambalajul
+ este absorbita destul de repede de piele

Crema este din gama: Skin so Soft
   Cantitate: 200 ml

   O recomand si cu siguranta o voi reachizitiona.

    Ati incercat aceasta crema? Daca da ce impresie v-a lasat?

                  
                                                             Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu