vineri, 30 martie 2012

Haul Avon



     Hello,

   Acesta este mica mea comanda Avon din ultimele doua brosuri:

      Campania 3:

  


   - Perle bronzante Arabian Glow
   - Balsam buze cu vitamina E si ulei de jojoba
   - Ruj nuanta: Sparkling Nude
   - Dermatograf nuanta: Sugar Plum

    Campania 4:

  

   - parfum JF (doua :) )
   - sampon si balsam copii cu aroma de pepene rosu
   - dispozitiv pentru incalzirea mainilor
   - dermatograf nuanta: Twilight Sparkle
   - dermatograf nuanta: Black Ice

  




    Voi reveni cat de curand posibil cu reviewuri :).

                                     Ce ati comandat in ultima vreme de la Avon?

                                                   Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Dermatograful ala, Twilight Sparkle, si rujul in nuanta Sparkling Nude, le-am comandat si eu acum 2-3 saptamani si imi plac mult.
    Rujul miroase delicios a pepene si cel mai mult imi place sa-l aplic peste un balsam. Nu prea e pigmentat, are mai mult sclipici dar cum sunt innebunita dupa miros, nu regret achizitia.
    Sa le folosesti sanatoasa:*:*

    RăspundețiȘtergere