joi, 15 martie 2012

Balsam nutritiv pentru par - Yves Rocher

    It is a love hate relationship :(.  L-am achizitionat in vara impreuna cu samponul nutritiv, ambele la 20 lei, la o comanda telefonica.

  

   Este singurul produs de la YR, dintre cele testate, care nu imi place. La inceput lasa parul fin insa dupa cateva utilizari imi incarca parul (il lasa aspru, incarcat, de parca nu l-as fi spalat de mult timp).

   Ce spun ei: "textura sa fondanta ingrijeste parul fara a-i crea senzatie de incarcare"

  Gramaj: 150 gr

 Pret: 14 lei insa in brosura este in jur de 10 lei

  Ingediente:




   Pro & Cons:

  + imi place ambalajul
  +/- imi place mirosul insa este putin cam puternic
  - incarca parul (este pentru par uscat)
  + are o textura cremoasa
  + are un pret destul de bun

  

  Se gaseste si in magazilele YR din mall-uri (nu stiu la ce pret).

       Ati incercat acest balsam de par? Daca da ce parere aveti despre el?

                                           Kisses,
                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu