miercuri, 21 septembrie 2011

Ultimate Repair Conditioner - Gliss

      
       Cred ca ati citit destule review-uri la acest balsam de par insa inca o parere nu strica niciodata :).
          

   Da l-am primit pentru testare :) insa acest lucru nu mi-a influentat parerea despre acest produs.




    Cantitate: 200 ml
    Valabilitate: 12 luni de la deschidere

   Pana acum nu l-am vazut in magazine :( insa sper ca in curand il vom gasi :).

   Ce spun ei: "Aveti parul uscat si foarte deteriorat? balsamul Ultimate Repair cu complex de cheratina lichida de 3x mai concentrat asigura pieptanare usoara si repara parul foarte deteriorat atat la suprafata cat si din interior. Pentru pana la 95% mai putin par rupt."

    Ce spun eu:
+ imi place ambalajul
+ miroase superb
+ nu incurca parul (il lasa usor de pieptanat)
+ lasa parul moale, fin
- nu ofera volum
+ are o consistenta mai groasa (putin apoasa)


+ lasa parul usor de coafat
+ se clateste destul de usor
- chiar daca am parul pana la umeri si rar folosesc mai mult produs decat cu balsamul meu obisnuit

   Ingrediente:





     L-ati incercat? Cum vi se pare?

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: Da


                                                                  Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu