marți, 13 septembrie 2011

Ceai Fares - Echinacea

        Am fost foarte curioasa cum este acest ceai inca de cand l-am vazut prima data pe raftul magazinului. Ma asteptam sa aibe un gust mai amar insa m-am inselat....are un gust dulce.




    Ingrediente: echinacea (Echinaceae herba).
  Sustine sistemul imunitar. Suport pentru apararea organismului.

  Atentie: nu se recomanda in sarcina. 



  Pret: in jur de 3 lei

Are o culoare galbena:



  Cutia contine 20 de pliculete (fara snur si cartonas).



 Mod de preparare: infuzie din 1 plic la 200 ml apa clocotita, se acopera, se lasa 10-15 minute.

 Mod de intrebuintare: 2-3 cani pe zi.

 Miros: imi place cum miroase, imi aduce aminte de copilarie cand culegeam plantele cu bunica si le lasam la uscat :)

 Puteti citi aici cateva lucruri destul de interesante despre echinacea ca planta (istoricul, importanta sa, cum se prepara :) ).

   Cu siguranta il voi recumpara.

                        
                             Kisses,
                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu