joi, 1 septembrie 2011

Gliss Ultimate Repair Sampon

         Va spuneam aici ca am primit acest sampon impreuna cu balsamul si masca spre testare :). Cel mai mult am testat samponul singur si impreuna cu balsamul si masca Gliss dar si alt balsam si masca.


 

    Ce imi place:

- ambalajul (e un ambalaj putin subtire insa este destul de usor de remarcat de pe raftul magazinului)
- mirosul (e un miros placut, fin, nu e foarte puternic, rezista pe par cam o zi)
- nu incurca parul (pana acum ma chinuiam sa descurc parul destul de mult desi nu il am lung)
- lasa parul fin si moale
- desi este un sampon pentru par uscat, parul meu este destul de gras si il spal cam la 3 zile, nu mi-a ingrasat parul...insa tot cam la 3 zile maxim 4 il spal
- nu mi-a aparut matreata
- cand l-am folosit fara balsam/masca mi-a dat putin volum parului
- face spuma bogata :)









   Ce nu imi place:

 - este cam lichid....da intradevar primul ingredient e apa
- dupa primele 2 utilizari mi-a produs o mica alergie cam suparatoare...mancarime :(:( insa acum nu mai am probleme
- desi l-am folosit cam de vreo 4-5 ori pana acum continua sa-mi pice cam la fel de mult par la fiecare spalare


  Gramaj: 250 ml

  Pret: l-am vazut intr-un hyper la oferta in jur de 11 lei :)

  Adresabilitate : par uscat, deteriorat si foarte deteriorat


  Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere






    L-ati incercat? Daca da cum vi se pare? 




                                                              
                                                                                                    Kisses,                 
                                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu