joi, 29 septembrie 2011

Din revistele lunii...Octombrie

      Luna trecuta nu mi-am cumparat nici o revista inafara de cele pe care le citesc in mod normal (Click pentru femei si Good Food). Portofelul meu a fost destul de fericit.

    Luna aceasta mi-am luat pana acum The One si Glamour.

     The One


    Luna aceasta are cadou o crema de corp Ivatherm pentru piele sensibila (100 ml).

 




   Pret: 12.90 lei
  Din punctul meu de vedere aceasta revista contine prea multe reclame :(.
  Numar pagini: 162
  Mostre:  fond de ten Vichy Aerateint Pure


       Glamour


   Prima data cand am cumparat revista cu un ruj (marca "glamour") am fost destul de sceptica cu aceste produse insa m-am inselat destul de rau :). Urmeaza un mic review la toate cosmeticele "glamour" pe care le detin. 


   

Pentru ca, din pacate, nu am putut sa rezist tentatiei mi-am achizitionat ambele seturi:

  - Brown Sugar











Mostre: Mostra crema de fata hidratanta anti-imperfectiuni Vichy Normaderm (1,5 ml) + Mostra fond de ten anti-imprefectiuni Vichy Normaderm Teint (1 ml; nuanta nr.35 Moyen/Sand) + Mostra fond de ten L´Oreal True Match (nuanta D3 Beige Doré / W3 Golden Beige) + Brosura turistica Pasionat de Austria + Flyer Wellaton by Wella Puterea culorii intense este acum in palma ta



- Setul Black Velvet







  Fiecare set contine: 3 farduri, 3 blush-uri, 3 rujuri, 1 gloss, 1 creion bune si 1 creion ochi
  Pret: 9.90 lei
  Numar pagini: 146


    Ma mai tenteaza si Beau Monde Style cu rujul si oja Margaret Astor dar si Marie Claire cu creme de maini L'Occitane en Provence. Mai sunt cateva reviste care trebuie sa apara :). 




   Voi ce reviste v-ati achizitionat pana acum? Cum vi se par produsele cosmetice "glamour"? 


    
                         Kisses,
            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

3 comentarii:

  1. Buna :) mie imi place sa citesc. Nimic nu se compara cu o carte/revista buna/interesanta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema de maini L'Occitane nu e mare lucru. You can skip it. Daaar in Marie Claire este si o mostra de Ange ou Demon - Givenchy. Pentru asta merita... E sublim parfumul. M-a convins sa-l cumpar.

    RăspundețiȘtergere