vineri, 30 septembrie 2011

Apidermin Lux - crema de fata cu laptisor de matca

      Pana acum nu imi placeau cremele grase pentru ten (tinand cont ca am tenul mixt spre gras) insa aceasta crema o ador. O folosesc in fiecare seara inainte sa ma bag in pat.

    Are un miros subtil de miere/polen.

   Este o crema destul de grasa dar e nevoie de o cantitate mica la fiecare utilizare.



   Ingrediente: Aqua, paraffin oil, beeswax, lanolin, cetyl alcohol, cocoa butter, sodium tetraborate, cholesterol, retinol A, royal jelly, parfum




                           Ce spun ei:


   Elementul activ al acestei creme este laptisorul de matca, produs natural cu numeroase principii nutritive, avand calitatea sa cuprinda intr-un volum mic multe concentrate biologice, bogat in substante proteice, lipide, glucide si vitamine, aceste substante influentand circulatia sangelui in piele, mentin apa in tesuturi, regenereaza celulele pielii, dau elasticitate si atenueaza ridurile 


  MOD DE FOLOSIRE: 
- Pentru a obtine catifelarea pielii , se recomanda sa fie aplicata pe un ten bine curatat in prealabil cu lotiunea Tenapin .
- Pentru ca absorbtia cremei sa se faca total , se va masa usor obrazul in directia ridurilor . 
- Se poate folosi atat seara cat si dimineata , dand tenului supletea si prospetimea naturala . 
- Nu lasa luciu si nici urme grase pe piele , nu declanseaza fenomene de intoleranta , fiind bine suportata de cele mai sensibile tenuri .

     Indicatii: 
  Crema de fata cu laptisor de matca este un produs hranitor, nutritiv, care se adreseaza tenurilor obosite, uscate si deshidratate. Poate fi folosita ca tratament protector si cavaza, sub pudra. 


                       Ce spun eu:

   Am primit aceasta crema spre testare insa acest lucru nu mi-a influentat sub nici o forma parerea! 

   Cantitate: 50 ml
  
   Se gaseste in magazinele naturiste :)

  Pret: in jur de 10-11 lei 

  Pro:
- chiar daca e o crema grasa se consuma destul de greu :)
- chiar daca e o crema pentru tenul uscat mie nu mi-a ingrasat tenul :):)
- imi place capacelul mic de protectie
- are un mic prospect cu toate informatiile necesare

- este un produs romanesc
- un mare plus deoarece contine laptisor de matca si miere
- se "intinde"/utilizeaza destul de usor
- hidrateaza destul de bine

   







 Pana acum nu am gasit nici un minus.

  Daca nu o gasiti la nici un magazin naturist o puteti achizitiona si de aici .

  O voi recumpara si o recomand.


           Ati incercat aceasta crema? Cum vi se pare?

                                 Kisses,
              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu