joi, 1 octombrie 2015

Avon Planet Spa - Masca gel pentru ochi cu extract de caviar



             Hola,

     La inceput am fost destul de sceptica dar dupa ce am citit mica lui descriere din brosura a inceput sa ma tenteze putin extractul de caviar. Asa ca l-am adaugat pe lista.

   Image and video hosting by TinyPic 

       Ingrediente: aqua, glycerin, hamamelis virginiana (witch hazel) extract, pentylene glycol, carbomer, benzyl alcohol, tetrasodium edta, sodium hydroxide, methylparaben, mica, polyacrylamide, ppg-5-ceteth-20, ethylene/acrylic acid copolymer, laureth-7, hyaluronic acid, caviar ectract, laminaria japonica extract, CI 77891.

    Cantitate: 15 ml

   Pret: aprox. 15 lei

   Gel pentru ochi....acest lucru m-a facut sa fiu destul de sceptica. Toate cremele pe care le-am incercat pana acum pentru ochi au avut o textura putin grasa.

   Textura: este sub forma de gel alb sidefat. Se absoarbe destul de repede. Nu irita ochii. Ofera luminozitate zonei.


Image and video hosting by TinyPic 

   Imi place ambalajul si aplicatorul. Tubul este confectionat dintr-un plastic maleabil negru. Aplicatorul m-a ajutat sa dozez produsul corespunzator.

    Image and video hosting by TinyPic 

   Este nevoie de o cantitate mica spre medie de produs. Deoarece se absoarbe destul de repede de catre piele din punctul meu de vedere este o baza buna pentru concealer. Nu am observat acea hidratare pe care o ofera cremele de ochi cu o consistenta mai groasa.

  Nu contine SPF. Nu am observat o imbunatatire a micilor riduri de expresie din zona ochilor.

    Daca il voi recumpara: nu cred
    Daca il recomand: poate doar pentru faptul ca e o buna baza pentru concealer.


                                   Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                    Kisses,
                                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu