vineri, 2 octombrie 2015

Noutati de la Nivea



           Hola,

    De mult timp vroiam un balsam de buze care sa hidrateze dar si sa ofere putina culoare. Ma si saturasem de forma clasica, gen ruj. Cei de la Nivea cred ca mi-au citit gandurile si au lansat pe piata o noua gama "Care & Colour" formata din 3 noi balsamuri de buze.

  Image and video hosting by TinyPic 

  Binenteles ca nu am putut sa aleg unul singur si le-am adaugat pe toate 3 in cosul de cumparaturi.

  Pret: 12 lei

  Cantitate: 4,8 gr

   Nuantele sunt: Nude, Red si Rose.

 Ambalajul este unul clasic din plastic asemanator cu cel vechi.

  Image and video hosting by TinyPic 

  Produsul: in mijloc este balsamul care promite sa aibe grija de buze "imbracat" in culoare.

   Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic
  
  Dupa cum se observa din poza de mai sus nu ofera foarte multa culoare buzelor.

  Le-am testat foarte putin ca sa-mi fac o impresie buna sau rea. Dar dupa o prima testare sunt destul de multumita de nuanta Red (are un luciu placut, are o culoare placuta, nu incarca buzele).


    Voi reveni cat de curand posibil cu un review mai detaliat.


                                      Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                    Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu