miercuri, 7 octombrie 2015

Haul: Avon (campania 13)



             Hola,

      De mult timp imi era dor sa achizitionez macar o oja verde. Chiar daca folosesc nuantele de verde/teal/turcoaz mai mult vara parca as vrea sa prelunges macar putin acest anotimp.

    Inca de cand am vazut aceste doua nuante in brosura Avon mi-a ramas gandul la ele. Am tot incercat sa rezist tentatiei dar de data aceasta le-am adaugat pe lista impreuna cu alte trei geluri de dus.

  Image and video hosting by TinyPic 

  De la stanga la dreapta: Turquise Pop si Fast Time Teal.

   Gelurile de dus:

   Image and video hosting by TinyPic 

  De la stanga la dreapta: Oriental Sanctuary, Indian Rituals si Andalusian Bliss.

  De fiecare data cand primesc o brosura Avon, Oriflame sau Yves Rocher imi vine sa adaug pe lista aproape toata brosura. Se vad asa de frumos nuantele de rujuri/oje sau acele pagini parfumate...


                                            Ce ai comandat ultima data de la Avon?

                                                                 Kisses,
                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)                                        

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu