duminică, 2 februarie 2014

Neutrogena - Balsam pentru buze


         Hola, 

   Deoarece nu am mai gasit balsamul de buze de la Carmex (de obicei il achitionam din Cora) am incercat si alte balsamuri de buze. Multe fara nici un rezultat. 
   Sunt "mandra" posesoare a celor mai uscate buze care se crapa destul de rau. Daca as renunta la acest produs chiar si pentru o zi...desertul e nimic pe langa buzele mele. 

    neutrogena balsam buze (sursa: aici )

  Cantitate: 4,8 gr

  Pret: 14 lei

  Ingrediente: ricinus communis oil, paraffin, cera alba, cetyl palmitate, ethylhexyl methoxycinnamate, cetearyl alcohol, isopropyl myristate, cetyl alcohol, candelilla cera, cera microcristallina, bisabolol, isopropyl palmitate, isopropyl laurate, sterid acid, palmitic acid, propylene glycol, sodium cetearyl sulfate, citric acid, bha, bth, parfum.  

  A fost dragoste dupa prima aplicare. Chiar daca as gasi din nou balsamul de buze de la Carmex cu siguranta nu as renunta la acesta. 

  Pro & Cons

 + este incolor
 + nu se intinde pe buze
 + hidrateaza buzele
 + hidratarea se mentine 
 + este nevoie de o cantitate mica de produs 
 + ambalajul este simplu si practic
 

   Pana acum nu am gasit nici un minus. 

  Zilele trecute l-am uitat acasa si m-am intors dupa el (eram destul de aproape) desi am in geanta o multe de alte produse asemanatoare. 

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA

         
                                    Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti? 

                                                                 Kisses, 
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu