vineri, 14 februarie 2014

Avon Senses - Winter Cocoon Shower Creme



          Hola,

   De fiecare data cand vad un gel de dus care imi aduce aminte de iarna parca mi se lipeste de mana. Asa s-a intamplat si cu acest produs. De fiecare data cand il miros gandul imi fuge la o seara relaxanta dupa o zi petrecuta afara in zapada.

 Image and video hosting by TinyPic

   Pret: 14 lei (de multe ori este redus la 9 lei)

   Cantitate: 250 ml

  Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, glyccerin, cocamide mea, cocamidopropyl betaine, polysorbate 20, sodium chloride, parfum, benzophenone-3, disodium edta, styrene/aacrylates copolymer, peg-150 pentaerythaityl tetrastearate, bht, phosphoric acid, benzoic acid, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, ci 15510, ci 14700, butylphenyl methylpropional, linalool, hexyl cinnamal.

  Ma asteptam sa miroasa intens a lemn de santal si vanilie. Sincer chiar eram putin curioasa cum miros impreuna dar are un parfum destul de fin aproape insesizabil.

  Pro & Cons:

 + face o spuma bogata
 + are o textura cremoasa
 + ambalajul este destul de practic
 + capacul se inchide destul de bine indiferent de cate ori il deschid
 + nu usuca pielea
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii

  Singurul minus e parfumul: mi-ar fi placut sa fie mai pronuntat.

   Daca il recomand: merita incercat
   Daca il voi recumpara: l-am recumparat si posibil il voi recumpara



                                                                    Kisses,
                                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: