joi, 27 februarie 2014

Din revistele lunii ... Martie 2014



          Hola,

    Pana acum am achizitionat doar revista Femeia (pret 10 lei) impreuna cu crema pentru ten de la Gerocossen.

  Image and video hosting by TinyPic

    Inafara de crema revista mai contine urmatoarele inserturi: Retete de post indedine (sunt 15 retete cu produse Inedit) si o floare pentru toaleta cu suport de la Peak.

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    Revista are 114 pagini.

  Mi se pare mie sau sunt din ce in ce mai subtiri revistele de la noi? Zilele trecute am facut o mica comparatie intre o revista de la noi si aceeasi din afara (Anglia, Germania si Spania). Rezultatul a fost unul dezamagitor: revista de la noi e mult mai subtire (probabil un sfert fata de cele din afara si cu mult mai multe reclame) si inserturile sunt mult mai atragatoare iar pretul reviste nu e atat de marit deoarece are un insert (ca nu il pot numi cadou din moment ce dau o anumita suma de bani pe el) destul de interesant.

  Image and video hosting by TinyPic

  O sa spuneti ca sunt o mica carcotasa dar nu sunt o mare fana a griului de pe coperta. Desi imi aduce aminte de anotimpul meu preferat afara mai e putin si vine primava...ma asteptam la o nuanta mai primavaratica. Sincera sa fiu parca imi place mai fundalul de la reclama de la Elmiplant de pe spatele revistei.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  

   Deoarece crema este pentru ten uscat si sensibil (la fel am gasit in 2 Inmedio si la chioscurile de ziare de la mine din cartier) prefer sa o folosesc seara inainte de culcare. Crema este in editie limitata pentru revista Femeia. Este o crema hidratanta de zi cu laptisor de matca, acid hialuronic si unt de Shea.

   Dintre toate revistele din ultima vreme aceasta colaborare mi se pare cea mai reusita. Ar trebui sa dam mai multa atentie produselor romanesti de calitate.


     Voi reveni cu un review pentru crema imediat ce o voi testa cateva zile.


                                                                  Kisses,

                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu