sâmbătă, 1 februarie 2014

Fares - Ceai de primavara


         Hola,

    Mi-am propus ca in acest an sa postez aproape zilnic dar desi deabea s-a terminat prima luna din an eu una am esuat cu brio. Din 31 de zile am postat doar in 8 zile. Sper ca de luna aceasta sa revin in forta :).

   Dar sa revenim la oile acestei postari. Am gasit acest ceai undeva pitit in spatele sertarului cu ceai. De parca nu vroia sa-l termin. Chiar daca e iarna afarna m-am gandit ca poate cu o cana de ceai de primavara macar pentru 10 minute sa aduc primavara.

 

  Cutia contine 20 de pliculete cu snur si cartonas.



Cantitate: 40 gr per cutie si 2 gr per plic

  Ingrediente: flori de hibiscus, mere, arome, scortisoara, ulei esential de portocale, cirese, coacaze, zmeura, petale de trandafir.

  Nu contine: coloranti sintetici.

  Ceaiul are o culoare placuta: rosiatica data de florile de hibiscus. Iar gustul este putin acrisor.



  Cutia de ceai avea si o mica surpriza:



   O floricica cu cateva seminte de flori :) pe care vreau sa o plantez week end'ul acesta.

    Daca l-as regasi in magazine nu cred ca il voi recumpara deoarece am o multime de ceaiuri pe care vreau sa le termin si o lista destul de mare de ceaiuri pe care vreau sa le incerc.


                                                           Kisses,

                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu