miercuri, 29 mai 2013

Maurice Baring - "Leaganul pisicii" volumul 2



              Hola,

      Am tot amanat sa termin aceasta carte deoarece cu cat ma apropiam de final a inceput sa nu imi placa. Ma asteptam la un alt final.

 


         Mi-ar fi placut un final fericit pentru Blanche (protagonista acestei carti). "Povestea" are loc in Anglia, Rusia si Italia atunci cand inca casatoriile erau aranjate de catre parinti. Cand inca mai existau printi si printese. Actiunea se petrece in inalta societate a secolului al XIX-lea. Singurul lucru pentru care as vrea sa fiu in locul lui Blanche: a calatorit destul de mult in multe orase frumoase. Nu ii voi face un mic rezumat deoarece poate vrei sa citesti cartea si nu as vrea sa stric finalul.

  Numarul paginilor: 614

  Pret: 5 lei volumul

  Am gasit cartea in colectia "Carte pentru Buzunar" care a aparut impreuna cu un ziar. Insa am achizitionat ambele volume dintr-un hypermarket. Ce m-a atras initial a fost titlul (care imi aminteste de acel joc pe care incercam sa-l inteleg cand eram mica) si descrierea de pe spatele volumelor.

   Cred ca inca se mai gaseste in unele hypermarketuri sau anticariate.

                       
                                    Ai citit aceasta carte? Daca da ce parere ai?

                                                         Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu