joi, 16 mai 2013

Avon Solution - Crema hidratanta de noapte



       Hola,

    Mi-am format un obicei...de fiecare data cand achizitionez o crema/produs care nu imi place il abandonez destul de repede. Asa ca atunci cand am facut curat in sertarele cu make up si skin care am gasit o multime de produse de care uitasem. Asa ca project panul meu e inca in desfasurare (am ales mai mult produse aproape noi si cred ca o sa dureze o vesnicie pana le termin) dar am prea multe produse pentru ingrijirea pielii asa ca prefer sa folosesc un produs cu care nu ma impac iar dupa ce-l termin sa ma bucur de un produs  care imi place. Asa s-a intamplat si cu aceasta crema de iarna pentru ten.




    Imi place atat de mult aceasta crema ca as folosi-o pe tot parcursul anului.

    Ingrediente: aqua, mineral oil, petrolatum, cetearyl alcohol, myristyl myristate, oryza sativa (rice) bran oil, triethanolamine, choleth-24, hydroxyethylcellulose, imdazolidinyl urea, methylparaben, ceteth-24, parfum, lecithin, BHT, sodium PCA, glycine soja (soybean) oil, panthenol, tocopherol.

   Cantitate: 50 ml

   Ce spun ei: "hraneste in profunzime pielea aspra si uscata. formula sa este imbogatita cu provitamina B5."




    Pro & Cons:

  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
  + nu lasa acea pelicula grasa pe piele
  + este absorbita destul de repede de catre piele
  + nu mi-a ingrasat tenul
  + ambalajul este clasic din sticla si cu capace din plastic ( are acel mic capacel care imi place destul de mult la creme)

     Desi aproape am terminat acesta crema nu am gasit nici un minus. Poate singurul minus ar fi ca nu se gaseste in brosurile Avon pe tot parcursul anului.



                                       Ai incercat acest produs? Daca da ce parere ai?


                                                         Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu