joi, 16 mai 2013

Din revistele lunii...mai 2013



                Hola,

   Luna aceasta am incercat sa stau cuminte insa au fost "cateva" reviste destul de tentante. Am achizitionat: 6 reviste (Cosmo de doua ori). Dar sa le luam pe rand:

    Unica cu o crema anticelulitica   (9,99 lei)




  Cosmopolitan cu lapte reparator si demachiant (ambele Yves Rocher) (9,90 lei)




   Ce se intampla doctore? cu sampon Yves Rocher (10,99 lei)




    Elle (cu un mini produs Mario Badescu) (11,90 lei)

 

   Deoarece aveam deja o mare parte din mini produse am achizitionat revista doar cu masca pentru ten. Dar am vazut la chioscuri revista cu urmatoarele mini produse:



   Marie Claire (11,99 lei) cu perechea de dresuri Laura Baldini



  Am achizitionat revista MC de la un chiosc stradal.

  Ma mai tenteaza Avantaje si Beau Monde Style. Dar sper sa rezist tentatiilor si sa nu achizitionez revistele.


                                     Ce reviste ai achizitionat luna acesta?

                                                         Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu