vineri, 31 mai 2013

Ce am terminat luna aceasta: aprilie si mai 2013



        Hola,

    Luna trecuta am sarit aceasta postare desi am terminat destul de multe produse. Vroiam sa fi terminat si cateva cutii de ceai dar le-am tot sucit si am inceput o multime de cutii noi noute.

    Dar sa le luam pe rand: in aprilie am terminat urmatoarele produse:




Exfoliantul pentru picioare de la Avon: mi-a placut. L-am folosit de doua ori pe saptamana impreuna cu o crema pentru picioare de la Avon.
Masca cu rodie de la YR: nu cred ca o voi recumpara prea curand. Nu ma asteptam sa faca minuni.
Crema de maini Balea: a fost una din preferatele mele. Dar dupa ce am trecut de jumatatea tubului parca si-a schimbat putin compozitia si nu a mai hidratat la fel de bine mainile. Posibil o voi recumpara.
Deo Lady Spead Stick: nu il voi recumpara. S-a intarit dupa cateva utilizari.
Gel de dus YR cu Ylang Ylang: unul din gelurile mele preferate de la YR. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.
Sare de baie Balea: love it!
Servetele umede pentru bebelusi: imi place sa le folosesc in fiecare dimineata imediat ce ma trezesc.
Mostra parfum BU Free Spirit: este un pic cam prea dulce pentru gustul meu.
Gel de dus bio YR cu ulei de argan: cand voi termina colectia de geluri de dus si lista celor pe care vreau sa le incerc cred ca il voi recumpara.
Deo YR cu lotus: cu siguranta il voi recumpara.
Parfum Sassy Swirls Avon: chiar imi pare rau ca nu il mai gasesc in brosuri
Balsam buze cu fructul pasiunii: l-am cumparat din Kendra sau un magazin de genul. Surprinzator dar mi-a placut acest balsam de buze.
Mini parfum YR Moment de Bonheur: love it :). Mai am doua mini parfumuri in geanta.
Mostra La Roche Posay Hydreane Legere: love it.

   Deoarece luna trecuta am inceput o multime de produse noi luna aceasta am terminat cateva.




  Dentalux apa de gura: se gaseste doar in LIDL. Am recumparat acest produs si cu siguranta il voi recumpara.
  Avon Solutions crema hidratanta de noapte - cu siguranta o voi recumpara daca o regasi in brosura
  Il Benessre gel de dus cu sare de mare si trandafiri - nu mi-a placut parfumul in rest este un gel de dus bun.
  YR crema maini cu arnica - am recumparat acest produs si cu siguranta il voi recumpara.
  YR crema ten Cure Solutions - cu siguranta o voi recumpara la iarna :).
  YR sampon pentru reflexii aurii - am achizitionat acest sampon deoarece imi place cum miroase, l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.
  YR gel de dus cu rodie - l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara
   YR mini parfum Tendre Jasmin - love it
  YR eau de toilette cu nuca de cocos - love it. Este un parfum de vara. Daca il voi regasi in brosura cu siguranta il voi recumpara.

  Mostre: Nivea crema de corp cu shea butter (are o textura usoara, hidrateaza), Nivea crema nutritiva de noapte pentru ten Aqua Effect (mi-a ingrasat tenul destul de mult pe parcursul noptii) si Nivea crema nutritiva de zi Aqua Effect (ma tenteaza sa incerc si varianta full size).



                                                Ce produse ai terminat luna aceasta?

                                                                Kisses,
                                              Mihaela (mihaela-sunshine@yahoo.com)



 

Un comentariu: