miercuri, 11 aprilie 2012

Haul: Yves Rocher



          Hello,

    Postasul suna intotdeauna de doua ori :).

  Prima data pentru un plic cu mostre din noua gama FarmecAici gasiti formularul pentru a primi mostrele, aici noua gama iar aici gasiti toate informatiile despre noua gama.

  

     Am primit cate 2 mostre din (si un mic pliant cu cateva informatii despre noua gama):
          - crema pentru curatarea fetei (fara sapun)
          - crema antirid minerallizanta (are SPF 15)
          - crema intens hidratanta (SPF 15)
          - gel anticearcan


        Iar inainte sa plec la munca am gasit in cutia postala avizul pentru ultima comanda Yves Rocher (din brosura pe care am primit-o prin posta pentru Ziua Femeii).

   Pana acum din tot ce am comandat de la YR sunt destul de multumita de parfumuri si de gelurile de dus din gama Jardins du Monde.

    Am primit urmatoarele:

   Apa de toaleta "FlowerParty" 30 ml



     Sampon pentru volum 200 ml



    Sapun gel maini si gel de dus JDM cu lavanda (ambele a cate 200 ml)

  

    Cadou am primit setul de bijuterii si o crema de fata (Cure Solutions anti-fatigue 24 h)

  

     Close up cu setul de bijuuri:

     (inelul)

     (colierul)

    (cerceii)



                                                          Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu