joi, 5 aprilie 2012

Farmasi - Happy Face Pressed Powder


    Hello,


   In drum spre munca trec pe langa un stand Farmasi :) ( o tentatie destul de mare deoarece e destul de bine aprovizionat cu produse destul de tentante). Deoarece nu imi mai gaseam pudra nu am stat mult pe ganduri si am achizitionat o pudra si un fond de ten "Stay Matte". De atunci le folosesc zilnic si au intrat in preferatele lunii destul de usor :). Acum ma tenteaza si celelalte produse insa in special rujurile/gloss-urile.

   Pudra e putin cam prafoasa insa este destul de fina, lasa tenul mat si catifelat si are o putere de acoperire medie :).

 


   Pret: in jur de 12 lei

  Cantitate: 14 gr

  Ingrediente:

  

   Pro & Cons: 

  + are un parfum fin, placut
  + nu incarca tenul
  + lasa tenul catifelat
  + putere de acoperire medie
  + imi place ambalajul (simplu)
  - este cam prafoasa
  + nu mi-a iritat tenul
  + este pentru toate tipurile de ten
  + pretul este destul de accesibil

   Poate fi achizitionata de pe site-ul Farmasi ( here ), pret 8 lei, sau de la orice stand Farmasi.

   ( nu am folosit buretelul deoarece prefer sa folosesc o pensula pentru pudra insa folia prefer sa o las peste pudra :) ).

  

    Paleta nuantelor nu este prea diversificata: 6 nuante (eu am nuanta: 02).

  

   Rezistenta: rezista cam 4 ore fara retusuri.


    Daca o recomand: DA
    Daca o voi recumpara: DA


   
                                 Ati incercat aceasta pudra? Daca da ce parere aveti despre ea? 
                                     Ati incercat si alte produse Farmasi (daca da care si ce parere aveti)?


                                                        Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu