marți, 17 aprilie 2012

Apidermaliv - Crema pentru calcaie cu ulei de menta



      Hello,

    Sper ca ati avut un mini concediu de Paste minunat :). Eu inainte de Pasti am facut o toxi infectie alimentara destul de urata si am cam zacut cateva zile :(. Acum sunt mai bine insa pentru o vreme vreau sa tin un regim alimentar si ma odihnesc cat mai mult posibil (si daca se poate sa evit stresul :) ar fi perfect).

   Deja stiti cat de mult mi-au placut produsele Apidermin testate pana acum :). Azi vreau sa va arat si crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta. Prima data am testat-o pe cea cu propolis insa daca ar fi sa aleg una din ele as alege-o pe cea cu ulei de menta :).

  

    In interiorul cutiei gasim acel capacel de plastic (care mie imi place destul de mult) si un prospect plin de informatii utile:



   Prospectul:

     (click pe poza pentru a o mari)


   O puteti achizitiona de aici (nu stiu sigur daca se gaseste si in magazine insa am vazut in Cora Lujerului cateva produse ale Complexului Apicol Veceslav Harnaj) sau din filialele Complexului Apicol Veceslav Harnaj.

  Pret: aproximativ 9 -10 lei

   Pro & Cons:
+ hidrateaza destul de bine calcaiele
+ nu pateaza hainele
+ este nevoie de o cantitate mica de produs
+ imi place ambalajul
+ lasa pielea fina
+ este nevoie de o cantitate mica de produs
+ hidratarea se mentine in timp
+ este absorbita destul de repede in piele (imi place sa o aplic masand usor zona)
+ are un parfum placut de menta (un pic cam puternic)
+/- este o crema putin uleioasa (pentru ca o aplic seara inainte de culcare imi place sa folosesc sosete)
+ este o crema destul de usoara

 Cantitate: 50 ml







     Daca o recomand: DA
     Daca o voi recumpara: DA


                                   Ati incercat acest produs? Daca da ce impresie aveti?




                                                        Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu