sâmbătă, 21 aprilie 2012

Gabrini - No More Breacks (multivitamin)



        Hello,

        Cand am auzit prima data de base coat am fost putin sceptica deoarece aveam 1-3 oje care patau unghia si nu prea aveam probleme cu unghiile (sa se exfolieze/rupa) insa dupa o scurta documentare m-am decis sa le incerc pe cele cu multivitamine si de atunci as putea spune ca am devenit depedenta.



   Ce spun ei: "Prevenitor impotriva ruperi. Prin reactia de siliciu si cheratina continua, unghiile capata vigoare. Amino acizii din formula sa reinnoieste celulele unghiilor. Poate fi folosit dupa dorinta sub oja sau drept lac." (sursa: ambalaj).

  

  Pro & Cons:

+ se usuca destul de repede
+ nu mi s-au mai patat unghiile cand am folosit oje in nuante mai inchise
-/+ pensule este putin cam subtire
+ pensula este sintetica dar moale
+ oja rezista mai mult pe unghii (eu imi fac manechiura cam de 2 ori pe saptamana)
+ in sticluta are o nuanta placuta de rosu insa pe unghii e ca un lac transparent (prefer sa aplic 2 straturi)

 Luni mi-am facut unghiutele iar dupa aproape o saptamana: la mana stanga e toar putin tocita la varfuri insa la mana dreapta e putin tocita insa a sarit la 2 degete putina oja.

  Pret: pana in 5 lei

 Se gaseste destul de usor (eu il cumpar din Sir Lujerului).


   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA

        
                                            Ati incercat aceasta baza? Daca da ce parere aveti?
                                                  Care este base coatul vostru preferat?


                                                                      Kisses,
                                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu