miercuri, 15 februarie 2012

Sir Edward Tea - Black African

   Iarna aceasta mi-am format un nou obicei: o cana de ceai negru in fiecare dimineata. Deoare ma trezesc destul de greu dimineata ceaiul negru este minunat pentru mine. Inainte imi faceam cate un pliculet de 3 in 1 in fiecare dimineata dar acum prefer acest ceai :).



 L-am achizitionat din LIDL la pretul de 3 lei.

 

  Ingrediente: amestec de ceai negru.

 Mod de preparare: se toarna apa fierbinte peste pliculet si se lasa sa se infuzeze timp de 4 minute.

 Tara de origine: Kenia

 Cutia contine 25 de pliculete cu snur si cartonas, neambalate individual.



 Gramaj: 50 gr per cutie si 2 gr per plic.




 Este un ceai cam concentrat pentru mine, il indulcesc cu doua lingurite de zahar brut si lapte pentru cafea.






 Puteti citi aici cateva informatii destul de interesante despre ceaiul negru iar despre acest ceai mai puteti citi aici .

 Sir Edward Tea este o marca proprie LIDL.

  Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti despre el?

 Il recomand si cu siguranta il voi recumpara.

                            

                                                Kisses,
                             Mihaela (mihaela.sunsine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. eu....in iarna asta am descoperit ceaiul negru de la Lidl.Cel mai bun mi se pare,ca si tie,Black african apoi Assam.Problema este ca de ceva timp sortimentele astea nu mai sunt in magazinele Lidl(am cautat in Bucuresti,Craiova,Giurgiu). Stii cumva daca se scot si se reintroduc periodic sortimentele astea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri am fost in LIDL si nu mai erau ceaiurile :(. O sa mai intreb si daca aflu ceva te anunt la inceputul unei noi postari :)

      Ștergere