miercuri, 29 februarie 2012

Din revistele lunii...Martie 2012

          Hello,

  Luna acesta sunt destul de multe reviste cu cadouri frumoase. Sper ca aveti un buget destul de mare ca sa puteti achizitiona tot ce va tenteaza.
     Dupa o scurta vizita la chioscurile de ziare din zona m-am intors acasa cu urmatoarele reviste:


   Joy   cu cartea "Cel pe care ti-l doresti...e mai aproape decat crezi" de Jill Mansell
  
  

    Pret: 12 lei. Revista contine o mostra de parfum "Paradise" de la Oriflame si un card de cumparaturi H&M (valoare: 20 lei).


    Unica cu cartea "Absolut stralucitoare" de Cinzia Felicetti

  

    Pret: 15 lei. Revista mai contine un catalog Yves Roche si cardul H&M.

    Cosmopolitan cu mascara NYX.

  
  

      Pret: 12 lei. Revista mai contine: o mostra de fond de ten L'Oreal Lumi Magique (nuanta N4 pure beige) si cardul H&M.

  
       - asa arata periuta-

   Vroiam Cosmopolitan cu fondul de ten si pudra insa peste tot am gasit doar cu creion de buze si un singur dermatograf maro (care ma tenteaza :) ).

  

                       Ce reviste ati achizitionat luna aceasta?

                                           Kisses,
                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. eu mi am luat doar o rev cosmo cu pudra:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Madlen: ai incercat pudra? am cautat pudra si fondul de ten in tot orasul degeaba :(.

      Ștergere