luni, 20 februarie 2012

L'oreal Triple Active Cleansing Milk

     Sunt doua variante: cel roz pentru ten uscat si sensibil si cel verde (ca al meu) pentru ten normal si mixt.

  

   Il am de ceva timp (l-am achitionat cand a fost la oferta: doua la pretul unuia singur). Mai am putin din al doilea tub :). Are o culoare alba cu tente verzulii.





 Cantitate: 200 ml

 Valabilitate: 6 luni de la deschidere

  Pret: in jur de 20 lei

   Ce spun ei: " Laboratoarele L'Oreal au creat laptele demachiant Echilibrant Triple Active, special conceput pentru tenul normal si mixt. Actiune: in fiecare zi, laptele demachiant curata in profunzime tenul si zona ochilor de impuritati si orice urma de machiaj, chiar si cel foarte rezistent. Formula sa echilibrata este imbogatita cu hydra-claryl pentru hidratarea piellii si eliminarea excesului de sebum din zonele grase. Textura deosebita: textura sa lejera nu lasa o pelicula grasa pe piele si nici nu curge, iar parfumul sau revigorant ofera o senzatie intensa de prospetime. Rezultate: perfect curata si chilibrata, pielea este neteda, uniforma si nelipicioasa. Un ten proaspat si mat instantaneu."  (sursa: ambalaj)

Ingrediente:



 












Ce spun eu:
+ imi place ambalajul
+ are un miros placut (nu foarte pronuntat)
+ nu irita ochii (l-am folosit si pentru ochi si nu m-au usturat si nu "a intetosat vederea")
- inlatura destul de greu tusul si fondul de ten Revlon ColorStay
- este nevoie de o cantita putin cam mare de produs (de aceea il folosesc doar seara inainte sa imi spal tenul)
- lasa pielea putin cam grasa
+ are o consistenta lejera
+ ambalajul este dintr-un plastic putin mai gros/rezistent
+ desi nu are o pompita ca alte demachiante se poate doza destul de usor cantitatea dorita



+ desi l-am deschis de n ori pe zi capacul se inchide destul de bine


  Daca il recomand: da
  Daca il voi recumpara: da (as vrea sa-l incerc impreuna cu lotiunea tonica L'oreal pentrul tenul mixt).


            Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti despre el?

                                          

                                                    Kisses,
                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu