miercuri, 22 februarie 2012

Lotiune tonica Pure Active - Garnier

    Deja stie toata lumea ca am tenul mixt spre gras si cu tendinte acneice :(. Am introdus lotiunea tonica un pic cam tarziu, cam prin primul an de facultate, in ritualul meu zilnic de ingrijire insa de atunci o folosesc zilnic de 2-3 ori.
   La inceput am fost putin cam sceptica deoare am incercat cateva produse pentru ten gras cu tendinta acneica fara nici un rezultat. Insa la recomandarea unei bune prietene am zis ca incercarea moarte nu are si de atunci o folosesc zilnic.



  Ce spun ei: " Garnier creaza PureActive: o gama de curatare si ingrijire de noua generatie, cu formule concentrate testate pe piele cu predispozitie acneica. Prin ce este diferit? Formula intens racoritoare are o dubla actiune: impotriva cosurilor si impotriva semnelor acestora: 1. Imbogatit cu Acid Salicilic, de concentratie 2%, un excelent ingredient anti-bacterian, reduce cosurile. 2. Imbogatit cu HerbaRepair, un activ natural cu proprietati regenatoare si reparatoare, extras din Vaccinium myrtillus, atenueaza petele cauzate de imperfectiuni (semne, roseata, etc)." (sursa: ambalaj)

   Gramaj: 200 gr

  Pret: in jur de 17 lei

  Valabilitate: 12 luni de la deschidere

  Ingrediente:

 

  
       O folosesc in fiecare dimineata si seara, dupa ce imi curat tenul, cu o discheta demachianta. Insistand pe zonele cele mai afectate si predispuse la exces de sebum. A se evita contactul cu ochii. 


     Vara o am tot timpul in geanta :), la inceput mi-a fost frica sa nu curga prin geanta deoarece uneori capacul nu se inchide prea bine. 



    Pro & Cons:

+ ajuta la vindecarea cosurilor
- mirosul de alcool este putin cam puternic
+ nu usuca tenul
- a se evita contactul cu ochii (ustura putin din cauza alcoolului)
+ previne aparitia cosurilor (in ultima vreme au incercat sa-mi apara numai din acelea dureroase pe sub piele :( )
+ lasa tenul fin
+ mi-a disparut roseata (pana acum nu am avut nici un semn de la cojuri ca sa o pot testa)


     Daca o recomand: DA
     Daca o voi recumpara: am recumparat acest produs si cu siguranta il voi recumpara


     Ati incercat lotiunea tonica? Daca da ce impresie aveti?


                                                    Kisses,
                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Suna foarte bine daca zici ca ti-a disparut roseata. Chiar o voi incerca. Multumesc:*
    PS: Se zice cosuri, nu cojuri:d Sper sa nu te deranjeze dar suna cam aiurea cojuri:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Sunshine: cu placere :*, spre sa te ajute :), m-am uitat in seara aceasta dupa ea intr-un hyper si nu mai era (am intrebat un angajat si nu le-a mai adus din toamna). Multumesc ca m-ai corectat.

      Ștergere