miercuri, 9 martie 2016

Iseree - Dischete umede demachiante cu extract de jojoba



       Hola,

   Asa cum v-am promis ieri revin cu un scurt review pentru dischetele umede exfoliante.
Acestea sunt preferatele mele deoarece seara economisesc timp facand doua lucruri importante pentru tenul meu in acelasi timp: demachiere si exfoliere.

  Image and video hosting by TinyPic

     Acest produs este disponibil doar in magazinele LIDL. Iseree este o marca proprie LIDL. Din pacate de cand cunosc acest lant de magazine am gasit acest produs doar de 2-3 ori. Mare pacat LIDL.

    Dupa ce am desfacut cutia si am vrut sa testez o discheta demachianta am observat ca acele particule exfoliante sunt numai pe o parte a dischetei. Din punctul meu de vedere este mai mult decat perfect deoarece cand ma demachiez folosesc, oricum, doua dischete demachiante. Partea exfolianta o folosesc pentru ten si gat iar partea neexfolianta pentru ochi.

   Image and video hosting by TinyPic

Cantitate: 30 bucati

Image and video hosting by TinyPic   
     
   Pret: aprox. 10 lei

   Ingrediente:

 Image and video hosting by TinyPic

    Ce spun ei: "Utilizare: de 3 ori pe saptamana. Evitati contactul cu ochii si cu buzele. In caz de acnee nu folositi dischetele exfroliante Iseree. Compozitie: 60% bumbac, 25% microfibra din poliester, 15% poliester." (sursa: ambalaj)

   Pro&Cons:

 + ambalajul este confectionat din plastic, sub forma clasica a unei cutii pentru crema de ten
 + la prima desfacere a capacului au o folie de aluminiu protectoare
 + capacul se inchide foarte bine indiferent de cate ori deschidem ambalajul
 + pe o parte contin particule exfoliante iar pe cealalta parte nu
 + exfolieaza bine tenul
 + inlatura machiajul
 + partea fara particule exfoliante este delicata cu ochii
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 + dischetele sunt destul de rezistente
 + sunt destul de bine imbibate cu demachiant

  Am numai cuvinte de lauda pentru acest produs. Insa am si doua minusuri: mi-ar fi placut sa gasesc mai des acest produs in magazinele LIDL si ca particulele exfoliante sa fie putin mai delicate cu tenul.

  Daca le recomand: DA
  Daca le voi recumpara: DA (numai sa le mai regasesc in LIDL)


                             Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu