vineri, 4 martie 2016

Haul: Yves Rocher



              Hola,

      Da recunosc, la inceputul saptamanii v-am aratat un alt haul de la YR. Pentru a ma disculpa acesta comanda am dat-o pe la sfarsitul anului trecut. Mai exact in nomienbrie.

    Am plasat aceasta comanda mai mult pentru crema de maini.

   Vedere de ansamblu:

  Image and video hosting by TinyPic

   Ce am comandat: doua sampoane impotriva caderii parului, doua creme de maini cu arnica, o baza pentru manechiura, o oja in nuanta Pepene sidefat, ruj creion stralucitor in nuanta Roz deschis, fard lichid pentru obraz si un demachiant.

  M-a tentat foarte mult acest creion ruj si mi-ar fi placut sa le gasesc si in magazinele fizice YR pentru a putea alege si alte nuante. Chiar as fi preferat sa pot vedea cateva nuante "in realitate" inainte de a le comanda.

   Drept cadou pentru aceasata comanda am primit:




Image and video hosting by TinyPic 

    Parfumul si crema de corp din gama Quelques Notes d'Amour.

   Voi reveni cat de curand posibil cu cate un review pentru fiecare produs in parte.



                                        Ce ati comandat ultima data de la YR?

                                                        Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu