marți, 8 martie 2016

Iseree - Dischete demachiante umede cu extract de aloe vera



           Hola,

     Iseree este marca proprie LIDL.
  De mult timp vroiam sa va arat aceste dischete demachiante care contin solutia demachianta. Mi se par absolut ideale pentru concedii. Mai ales atunci cand mijlocul de transport este avionul.Nu mai e nevoie sa punem intr-o cutiuta demachiantul sau sa inghesuim servetelele umede demachiante.

   Initial am fost putin sceptica si am ezitat sa le cumpar. Insa am citit destul de multe review-uri pozitive si am zis sa le dau o sansa. Am ezitat datorita faptului: dischete demachiante care contin deja demachiantul... Am crezut ca nu vor inlatura nici macar BB Cream'ul de pe ten.

   Image and video hosting by TinyPic


     Pret: aprox. 10 lei

     Cantitate: 40 de dischete impregnate cu demachiant

     Ingrediente:  aqua, cetearyl isononanoate, ceteareth-20, cetearyl alcohol, aloe barbadensis leaf joice, glycerin, glyceryl stearate, phenoxyethanol, parfum, coceth-7, PPG-1-PEG-9 lauryl glycol ether, PEG-40 dehydroacetic acid, sodium hydroxide, ethylhexxylglycerin, polyaminopropyl biguanide, citric acid, potassium sorbate, sodium benzoate,  sodium sulfite.

  Image and video hosting by TinyPic

   Ce spun ei: "Testate dermatologic si oftalmologic, PH neutru, fara  alcool. Compozitie: 60% bumbac, 25% microfibra din poliester, 15% poliester." (sursa: ambalaj)

   In aceasta gama se pot gasi patru variante: cu aloe vera (40 buc), exfoliante cu jojoba (30 buc), rodie (40 buc) si miere+migdale (40 buc).

  Le-am incercat pe toate cele patru variante dar din pacate nu mai ambalajele. Nu stiu cum de au rezistat doua (varianta cu aloe vera si cele exfoliante). Pentru cele exfoliante o sa va vorbesc zilele acestea mai detaliat.

  Initial ma asteptam ca discheta sa fie subtire si sa nu fie impregnadata cu prea mult demachiant. Cand le-am testat prima data aveam si un demachiant crema langa mine pentru orice varianta. Dar am fost placut surprinsa. Dischetele sunt ok, nu se rup si contin destul demachiant.

  Deoarece nu stiam pentru cat timp o sa fie disponibile in magazinele LIDL am preferat sa achizitionez toate cele patru variante odata. Initial am crezut ca pana o sa termin prima "cutie" celelalte o sa se usuce. Ei bine nu a fost asa. Sunt imbibate destul de bine cu demachiant.

   Nu mi-au iritat tenul. Nu usuca tenul. Demacheaza ok. Sunt delicate cu ochii. Au un parfum placut, fin. Ambalajul, cutia, este confectionata din plastic. Initial cand le deschidem pentru prima data au acea folie de aluminiu, cred, care e prezenta si la majoritatea cremelor pentru ten.

  Din pacate aceste dischete demachiante le putem gasi in magazinele LIDL doar in anumite saptamani. Pana acum le-am gasit doar de trei ori pe decursul a mai multor ani. Pacat ca nu le gasim mai des sau sa faca parte din gama permanenta.

   Cand le gasiti in LIDL merita sa achizitionati chiar si o singura varianta doar pentru a le incerca.


                                     Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu