sâmbătă, 13 decembrie 2014

Blogmas Day 8: Small Haul



              Hola,

     Deoarece am rezistat tentatiei de a comanda ceva de la Avon, Oriflame sau Yves Rocher am comis-o la cumparaturile saptamanale. Am intrat la standul cu cosmeticale dintr-un hyper market si pur si simplu mi s-au lipit de mana urmatoarele produse reduse:

   Image and video hosting by TinyPic 

      Am adaugat in colectie urmatoarele produse:

  - L'Oreal Mat Magique in nuanta 02 Rose Ivory (12 lei)
  -  Essence oja in nuanta 07 Blue Jeaned (3-4 lei)
  - Essence oja in nuanta 154 Pink & Proud (3-4 lei)
  - Rimmel mascara Rockin' Curves negru (7 lei)
  - setul Astor format din fond de ten Mattitude HD nuanta 012 Natural si pudra Anti Shine Mattitude in nuanta 001 (34 lei)

     Pana acum am testat doar oja Pink & Proud. Este o nuanta placuta de lila cu sclipici fin.

     Voi reveni cat de curand posibil cu review'uri pentru fiecare produs in parte.


                                                             Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Un comentariu:

  1. le-ai gasit chiar bine la pret, sa le folosesti cu drag si asteptam impresiile

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere