joi, 11 decembrie 2014

Blogmas Day 7: The Me Time Tag


              Hola,

      Dupa ce am vazut cateva clipulete pe Youtube cu acest tag am inceput sa caut intrebarile :). Nu voi tagui pe nimeni dar daca aveti blog puteti prelua acest tag sau sa raspundeti la intrebari in casuta pentru comentarii.

  1. What do you watch or read during me-time?

  De obicei prefer serialele (Pretty Little Liars, Downton Abbey). Dar nu refuz nici filmele vechi ( gen"Some Like It Hot") sau cateva tutoriale de machiaj pe Youtube. Daca am mai mult timp la dispozitie prefer sa citesc, mereu am o carte inceputa pe noptiera si cand am timp mai citesc din ea. Momentan citesc "Paunul alb" de D. H. Lawrence. Doar daca am o jumatate din zi libera sau mai mult prefer sa fac curatenie generala sau sa gatesc.

   2. What do you wear during me time?

 Clar ceva comod. De obicei incep relaxarea cu o baie plina de spuma si dupa aceea prefer sa folosesc o crema foarte hidratanta de corp. Daca e rece in casa prefer o pijama pufoasa iar vara...cum ar spune al meu prieten "costumul Evei".

  
3. What are your me-time beauty products?

  Mastile de fata, exfoliantul, spumantul pt baie, crema de corp foarte hidratanta, uleiurile/tartele aromatice...

4. Current favourite nail polish

  Greu de ales una singura. Acum aleg nuantele de verde/turcoaz sau rosu. 

  5. What do you eat/drink during me-time?

    De obicei imi pregatesc un ceainic mai mare plin cu ceai relaxant dar nu refuz nici un ceai negru fara cofeina. Mancare...prefer biscuitii digestivi, cozonac sau o prajitura (Amandina sau Ecler cu ness) dar nu refuz niciodata un castron mare cu floricele cu caramel sau o ciocolata alba. 

  6. Current favourite candle?

  Nu am una singura preferata. Problema e ca am prea multe.  Momentan prefer tartele de la Yankee Candle. 

   7. Do you ever have outdoor me-time?

   Da. Pe primul lor ar fi o piesa de teatru dar nu refuz nici colindatul prin magazinele de cosmetice (chiar daca nu am nevoie de ceva anume) sau de hainute. Asta daca am cu cine daca nu acasa cu perusii :). 

  8. Would you ever go see a movie alone?

   De obicei nu prea merg la cinema. Prefer de o mie de ori teatrul si sa am langa mine macar o prietena sau binenteles prietenul. Nu imi place sa merg singura, ma simt abandonata. 

   9. Favourite online shop?

    De ce trebuie sa aleg unul singur?! Yves Rocher, Farmec, Asos etc etc

   10. Anything else to add? What else do you do during me-time?  

      Daca am cu cine sa ma plimb cateva ore bune (acest lucru se intampla numai in week enduri) prefer o lunga plimbare prin parc iar dupa aceea o limonada mare (vara) sau sa vizitez o ceainarie (iarna). Nu imi place sa stau prea mult intr-un loc sau inchisa in casa, trebuie sa am o ocupatie.

     

                                                      Kisses, 

                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu