marți, 6 mai 2014

Yves Rocher - Balsam, pentru par, nutrireparator cu jojoba



                Hola,

       De vreo 2 saptamani folosesc balsamul pentru par inainte de sampon :). Stiu, la inceput e cam ciudat insa in felul acesta obtin mai mult volum si pot folosi balsamurile pe care le-am primit si sunt pentru par uscat.

   Am aflat despre aceasta "tehnica" intr-un clip de pe Youtube:


   
     Noua mea rutina: dupa ce ud parul folosesc balsam doar pe jumatatea inferioara a parului si il las sa actioneze cat timp ma spal pe corp dupa care il clatesc si dupa aceea folosesc samponul.

 Image and video hosting by TinyPic

   Am primit acest produs drept cadou de la mama asa ca nu stiu exact pretul.

  Ingrediente: aqua, cetyl alcohol, stearyl alcohol, behentrimonium chloride, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, prunus amigdalus dulcis (sweet almond) oil, isopropyl alcohol, sodium benzoate, parfum, guar hydroxypropyltrimonium chloride, citric acid, panthenol.

   Cantitate: 150 ml

  Ce spun ei: "Un balsam pentru parul uscat sau ondulat, ce are la baza uleiul de jojoba si uleiul de migdala dulce bio, cu proprietati hranitoare. Netezeste, hraneste si repara fibra capilara. Parul este usor de descurcat, este mai rezistent, mai suplu si infinit delicat la antingere. Se aplica pe parul umed, dupa fiecare samponare. Se clateste cu apa din abundenta. Nu contine silicon si ingrijeste fibra capilara fara a o incarca. Testat sub control dermatologic. Contine peste 99% ingrediente de origine naturala. Fara parabeni, fara coloranti."

    Deoarece am parul gras nu am folosit acest balsam de par decat dupa ce am vazut clipul lui Tati pe Youtube. De atunci l-am folosit la fiecare spalare. Imi era frica ca o sa "pleosteasca" si o sa ingrase mai repede parul.

   Pro & Cons:

  + imi place ambalajul (este din plastic si seamana cu cel al pastei de dinti)
  + capacul se inchide la fel de bine ca prima data indiferent de cate ori il deschid
  + are o textura cremoasa
  + este nevoie de o cantitate mica spre medie de produs
  + nu incarca parul
  + descurca parul
  + lasa parul fin, moale
  + are un parfum fin, usor dulce

   Din balsamul pentru par pe care il evitam si il impingeam cat mai in spatele raftului a devenit unul din balsamurile preferate. De cand le-am inversat l-am folosit la fiecare spalare.

    Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                                           Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Un comentariu:

  1. Buna! Folosesc si eu Balsamul nutri-reparator dar care pentru parul meu uscat e apa de ploaie.Vreau sa il termin si sa-mi incerc norocul in alta parte :))

    RăspundețiȘtergere